مدیر کل کمیته امداد استان قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود:برای ۱۳۴ نفر از این افراد با ورود به مجموعه طرح‌های اشتغال، حق بیمه واریز شده و در حال حاضر مستمری بگیر تأمین اجتماعی هستند.

 مجید مومنی گفت: همچنین ۲۰ نفر از این افراد، زنان سرپرست خانوار هستند که حق بیمه آنها توسط کمیته امداد واریز شده و امروز، در لیست دریافت کنندگان مستمری تأمین اجتماعی قرار دارند.

مومنی یادآورشد:رویکرد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و پرداخت حق بیمه کارفرما برای مددجویان به کارگیری شده در واحدهای تولیدی و خدماتی  در حال اجرا است و از همکاری فعالان صنعتی در این زمینه استقبال می‌کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین خاطر نشان کرد: رویکرد توانمندسازی مددجویان با توجه به وجود شرایط و بسترهای لازم در میان مددجویان اجرایی می‌شود و قطع یقین خروج مددجویان با فرایند توانمندسازی به واقعی شدن محرومیت زدایی نزدیک‌تر است.

وی تصریح کرد: امروز کمیته امداد با استفاده از بسته‌های تشویقی مختلف و تعامل با کارفرمایان و فعالان تولیدی و خدماتی، اشتغالزایی مددجویان را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان در فرآیند درازمدت یکی از رویکردهای جدی و اساسی این نهاد است، بیان کرد: فلسفه وجودی کمیته امداد امام (ره) کمک به ایجاد عدالت اجتماعی و اقتصادی و فراهم آوردن بسترهای ارتقای زندگی افراد نیازمند همراه با عزت‌مندی است.

وی ادامه داد: کمیته امداد همچون مرکز اورژانسی است که افراد به صورت موقت مراجعه داشته و به تناسب شرایط، مدتی تحت درمان و معالجه قرار می‌گیرند.

۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.