به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، مجید مومنی در دیدار با استاندار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته این نهاد طی 6 ماهه نخست سال جاری، خواستار همکاری بیشتر شبکه بانکی و دستگاه های ذیربط به منظور اجرای تعهدات اشتغال و مسکن شد.
وی اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری 2 هزار و 775 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند شده اند بدین معنا که برای آنها حق بیمه واریز شده و در پایان دوره نیز مستمری تامین اجتماعی دریافت خواهند کرد.
مومنی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قزوین را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند و با برنامه ریزی صورت گرفته مهارت های لازم را فرا گرفته و آماده اشتغال به کار می شوند.
وی اعلام کرد: طی 6 ماه نخست سال جاری برای یک هزار و 875 خانوار شهری 12 میلیارد ریال و برای 900 خانوار روستایی 2 میلیارد ریال حق بیمه پرداخت شده است.
مومنی گفت: در پایان نیمه نخست سال جاری 21 هزار و 637 خانوار با 35 هزار و 637 نفر جمعیت از خدمات دائمی این نهاد بهره مند شده اند که با توجه به جمعیت 397 هزار و 165 خانواری استان باید یادآور شد 2.7 درصد جمعیت استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هستند.
وی همچنین گفت: در پایان نیمه نخست سال جاری 14 هزار و 83 حامی ایتام و پنج هزار و 888 حامی محسنین با کمیته امداد استان قزوین همکاری دارند و برای حمایت از یک هزار و 645 یتیم و 2 هزار و 976 فرزند طرح محسنین کمک های خود را اهدا کرده اند.
مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی مشارکت مردم قزوین در طرح های محتلف به ویژه حمایت از ایتام و نیازمندان با قوت ادامه دارد و تلاش می کنیم تا بستر ارتقای معیشت مددجویان را از طریق استقلال معیشتی و اشتغال زایی فراهم کنیم.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.