مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این میزان افزایش در واگذاری اراضی صنعتی نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان داشته و بیانگر آغاز رونق اقتصادی و تولید در استان است.
حمیدرضا خانپور میزان سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی را ۲۳ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:با راه اندازی ۲۱۱ واحد صنعتی جدید در استان زمینه اشتغال ۶ هزار و ۶۵۴ نفر فراهم می‌شود.
خانپور اضافه کرد: شهرک‌های صنعتی لیا، کاسپین یک و ۲ و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان جذب سرمایه گذار و میزان مساحت واگذاری زمین صنعتی را داشته‌اند.
این مسئول با اشاره به راه اندازی مجدد واحدهای بهره بردار راکد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون، ۲۱ واحد تولیدی بهره بردار راکد با اشتغال ۵۴۰ نفر مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با هماهنگی این شرکت یا با جذب سرمایه گذاران جدید به چرخه تولید بازگشته‌اند.
وی یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و ۴۸۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی استان منعقد شده است که از این تعداد ۹۱۵ واحد با سرمایه گذاری ۲۶ هزار میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال پایدار ۲۷ هزار نفر را فراهم کرده‌اند.
این مسئول همچنین از کسب رتبه برتر استان در خصوص جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی در نیمه نخست سال جاری در کشور خبر داد.
استان قزوین ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
۷۳۸۹*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.