عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: از این تعداد ۵۶۸ طرح کاملا دولتی، ۸۰ طرح کاملا خصوصی و ۲۸۰ طرح مشارکتی با شهرداری، شرکت برق، کمیته امداد و دهیاری ها است.
زاهدی گفت:میزان اشتغال این طرح‌ها در مجموع به صورت مستقیم سه هزار و ۹۰۵ نفر و ۶ هزار و ۲۴۴ نفر به صورت غیر مستقیم است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که در این هفته عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، گفت:این طرح‌ها شامل اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با یک طرح با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، شرکت گاز ۶ طرح با هشت میلیارد تومان، شرکت آب و فاضلاب یک طرح با ۱۴ میلیارد، دانشگاه علوم پزشکی ۲ طرح با هفت و نیم میلیارد تومان، شرکت شهرکها با ۴۳ طرح و ۷۳۳ میلیارد تومان در قالب ۱۶۵ هکتار زمین کلنگ زنی خواهد شد.

زاهدی با تفکیک این طرح ها در بخش‌های مختلف گفت: ۷۹۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان در امور زیربنایی و عمرانی شامل سازمان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت برق، سازمان حفاظت محیط زیست، پخش فراوردهای نفتی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، شهرداری و دهیاری و گاز افتتاح خواهد شد.

استاندار قزوین ادامه داد: ۹۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۷۸ میلیارد تومان شامل فعالیت‌های جهادی، کشاورزی، آب منطقه ای، صنعت، شرکت شهرک ها و یک طرح اداره امور مالیاتی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت:همچنین ۴۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان در امور فرهنگی و اجتماعی شامل سازمان‌های نوسازی مدارس، میراث فرهنگی، پارک علم و فناوری، دانشگاه پیام نور، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش در این مدت بهره برداری خواهد شد.

۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.