سید علی لدنی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این میزان هشت هزار انشعاب غیرمجاز مربوط به سال 97 است.
وی بیان کرد: بیشترین تخلفات انشعاب های غیر مجاز در شهرهای یاسوج و مادوان بوده است.
لدنی نژاد با بیان اینکه هم اکنون طرح جمع آوری انشعاب های غیرمجاز به صورت منظم در حال اجراست افزود: استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری باغستان ها و مزارع از مهمترین تخلفات این حوزه در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با اشاره به همکاری دستگاه قضایی این استان در رسیدگی و سرعت بخشیدن به پرونده تخلفات آب، بیان کرد: این موضوع کمک بسیار زیادی به بازدارندگی و کاهش این معضل داشته است.
لدنی‌نژاد یادآور شد: قانون مجازات سنگینی برای دارندگان انشعاب‌های غیرمجاز آب و دیگر خدمات عمومی همچون برق و گاز و مخابرات در نظر گرفته است.
وی بیان کرد: 74 حلقه چاه آب در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 65 مورد در مدار بهره برداری بوده و فعال است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان دارای 52 باب مخزن ذخیره آب با حجم 126 هزار مترمکعب بوده و طول شبکه و خطوط انتقال آب در شهرهای استان نیز یکهزار و 750 کیلومتر است.
لدنی نژاد طول شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد را نیز 350 کیلومتر ذکر کرد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 160 هزار مشترک آب و 38 هزار مشترک فاضلاب و حجم آب تولیدی آن به طور سالانه حدود 38 میلیون مترمکعب است.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.