محمد قاسمی روز شنبه در همایش روز پزشک که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن این روز به جامعه پزشکی استان، گفت: جامعه پزشکی، جامعه نخبه کشور و از سرمایه های عظیم اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و سلامت و حیات همه شهروندان به این قشر ارزشمند وابسته است.

دادستان مرکز استان افزود: اگر دستگاه قضایی و جامعه پزشکی کشور بتوانند در کنار هم به وظایفی که قانونگذار، شرع و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دوش آنان نهاده است با جدیت و دقت عمل کنند بدون شک جامعه‌ای سالم و پیشرو خواهیم داشت.

این مقام قضایی استان تاکید کرد: وظیفه دستگاه قضایی ایجاد امنیت روحی و روانی و وظیفه جامعه پزشکی نیز تامین سلامت اجتماعی است که این دو باید در راستای وظایف ذاتی خود به درستی ایفای نقش کنند.

محمد قاسمی یادآور شد: در سال رونق تولید، تحقق تولید و اشتغال به ایجاد امنیت روحی و روانی و تامین سلامت اجتماعی در ابعاد گوناگون آن در جامعه وابسته است که به همت والای جامعه پزشکی نیاز دارد.

دادستان قزوین اظهار داشت: دستگاه قضایی استان از اهمیت تامین امنیت روانی جامعه پزشکی برای ادامه فعالیت آنان به خوبی آگاه است از این رو وظیفه خود می‌داند که از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت‌های قضایی از این قشر پرتوان و ارزشمند استفاده کند.

۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.