سید حسین بی نیاز دبیر ستاد بزرگداشت برنامه های روز خبرنگار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این جشنواره  به مدت سه روز از فردا تا پنجشنبه هفته جاری در رشته های مختلف ورزشی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات ورزشی استان و خانه مطبوعات برگزار می شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: این جشنواره در رشته های تیراندازی مردان و زنان، دارت مردان و زنان و تنیس روی میز مردان برگزار می شود و همچنین یک برنامه کوهنوردی نیز برای اصحاب رسانه تدارک دیده شده است.

وی اظهار داشت: اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره ورزشی می توانند از طریق خانه مطبوعات در این رشته های مورد نظر ثبت نام کنند.

این مسئول گفت: علاوه بر برگزاری این جشنواره برنامه های مختلف دیگری نیز به منظور نکوداشت مقام خبرنگار در روزهای آتی برگزار خواهد شد که از جمله مهم ترین آنها یادواره شهدای خبرنگار (گرامیداشت شهید خبرنگار طهاسب شیخ حسنی) در آبیک با حضور معاون وزیر دفاع است که فردا سه شنبه با همکاری سازمان بسیج رسانه قزوین برگزار خواهد شد.

بی نیاز گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه تاریخچه مطبوعات قزوین، تماشای رایگان فیلم در سینما و ارایه خدمات پزشکی رایگان و ضیافت میهمانی خبرنگاران در پایان مرداد از دیگر برنامه های تدارک دیده شده این ستاد به شمار می رود که با همکاری دستگاه های مربوطه در دست پیگیری است.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.