به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز شنبه در شورای ورزش های همگانی استان زنجان افزود: همه ادارات با هماهنگی انجام گرفته و با طرح های پیشنهادی مخنتلف در حوزه های مختلف این هفته را هرچه پرشکوه تر برگزار کنند.
حقیقی با بیان اینکه مشکل اصلی استان زنجان خود بودجه و فضای ورزشی نیست، اظهار داشت: در اولویت نبودن این مسئله مهم در برنامه های مدیران تصمیم گیر استان علت این مشکلات است.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های خدادای منطقه یا بهره مندی از سدهای استان در برگزاری مسابقات رشته های مختلف ورزشی و جاذبه های این بخش در معرفی زنجان و افزایش نشاط در جامعه جوان استان مثمر ثمر خواهد بود.
حقیقی با انتقاد از نبود حامی ورزشی از تیم های مختلف زنجان، اظهار داشت: باید اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل صمت و مجموعه استانداری با تبیین اهمیت موضوع برای بخش خصوصی جهت تیم های موجود ورزشی و تشکیل تیم های جدید در رشته های مختلف حامی ورزشی جذب کند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه حرکت با روند موجود و فرض داشتن سرانه فضای ورزشی جهانی هم باعث موفقیت نخواهد شد، گفت: چرا که نحوه برنامه ریزی و نگاه ما به موضوع ورزش نگاه درستی نیست.
حقیقی تاکید کرد: باید تمام صاحبان تریبون، اصحاب رسانه به ویژه صداو سیما به موضوع فرهنگ سازی ورزش در جامعه پرداخته و خانواده ها را با اهمیت سلامت و ارتباط آن با ورزش توجیه نمایند.
استاندار زنجان یاد اور شد: انسجام بین ادارات در برگزاری برنامه ها یکی از ملزومات و ضروریات این امر است، لذا موازی کاری از ارگان ها در این حوزه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.