مجید مرتضایی روز شنبه در واکنش به لغو کارگاه آموزشی مربیان فوتسال استان در مشهد افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان باید در زمینه برگزاری دوره های آموزشی دستورالعمل کامل به سازمانها ارسال کند تا از رفتارها و برخوردهای سلیقه ای جلوگیری شود.
وی اظهار داشت: 10 سال است که کارگاه های مختلف آموزشی با حضور مربیان زن و مرد به صورت همزمان در اماکن مختلف برگزار کرده ایم و مشکلی پیش نیامده است.
وی گفت: در استانهای دیگر هم همین کلاسها بدون هیچ مشکلی برگزار شده است و این نخستین بار است که با ممانعت از حضور بانوان در یک دوره آموزشی مشترک با مردان روبرو می شویم.
مرتضایی با بیان اینکه 110 نفر در این کارگاههای آموزشی شرکت داشتند افزود: از این تعداد 12 نفر مربیان فوتسال بانوان استان بودند که از حضور آنان در بخش عملی کارگاه جلوگیری شد و مقرر گردید فیلم آموزشی این دوره برای آنها ارسال شده و هزینه های شرکت در دوره به آنها بازگردانده شود.
وی اظهار داشت: 70 درصد طول دوره این کارگاههای آموزشی تئوری و مابقی به صورت عملی است که در بخش عملی هر جا نیاز به توضیح بیشتر باشد چند بازیکن نوجوان حرکاتی از جمله نوع دفاع در فوتسال را تمرین می کنند که این بخش با مخالفت مسئولان تربیت بدنی کارگران استان مواجه شد.

* دوره عملی مختلط ممنوع
مسئول تربیت بدنی کارگران خراسان رضوی هم گفت: از نظر ما برگزاری کارگاه آموزشی تئوری مختلط هیچ مشکلی ندارد اما اگر همراه با دوره های عملی باشد ممنوع است.
حمیدرضا محمدی یوسف آباد افزود: کارگاههای آموزشی یاد شده نیز همراه با دوره های عملی بوده و به همین خاطر از حضور بانوان ممانعت به عمل آمده است.
1700 نفر از مردان و زنان خراسان رضوی دارای کارت مربیگری فوتبال و فوتسال هستند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.