تیم فوتسال فرش آرای مشهد نیم فصل نخست را با 22 امتیاز از 13 بازی و هفت برد، یک مساوی و پنج باخت و ایستادن در جایگاه چهارم جدول 14 تیمی لیگ برتر به پایان برد.
فرش آرا در نیم فصل نخست 38 گل وارد دروازه حریفان کرد و 33 گل هم دریافت نمود و عصر جمعه در نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر با تیم شهروند ساری که در رتبه سوم جدول قرار دارد دیدار می کند.

* فرش آرا بدون حاشیه
مدیر عامل باشگاه فرش آرای مشهد در باره وضعیت این تیم به خبرنگار ایرنا گفت: سعی کرده ایم تیم بدون حاشیه و منظمی داشته باشیم.
غلامعلی مرتضایی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و اوضاع مالی باشگاه به این نتیجه رسیدیم که از بازیکنان امید باشگاه استفاده کنیم و هم اکنون میانگین سن بازیکنان کمتر از 23 سال است.
وی اظهار داشت: در همان ابتدای کار و قرارداد با بازیکنان با آنها حساب و کتاب می کنیم تا در آخر فصل به مشکل نخوریم.
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ پرونده و مشکلی در زمینه عدم پرداخت مبالغ قرارداد نداشته ایم گفت: تقریبا هر دو هفته یکبار مبلغ بازیکنان را می پردازیم.
مرتضایی افزود: وضعیت اقتصادی مناسب نیست و مسئولان باید قبل از رخ دادن یک اتفاق ناگوار اقدام کنند اما در حال حاضر پس از اینکه یک تیم دچار مشکلات مالی و بحران می شود مسئولان وارد عمل می شوند و تا بخواهند کاری انجام دهند فرصت از دست می رود.
وی اظهار داشت: مدیر کل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی فردی با تجربه و پخته و مسلط به نظر می آید و طی صحبتهایی که با او انجام دادیم قرار بر این شد که هر کار و کمکی از دست آنها برآید انجام دهند.
وی گفت: شورای شهر و شهرداری مشهد هم از تیم فرش آرا حمایت کرده و دیدگاه بهتری به ورزش و حمایت از آن دارند و حتی برخی از اعضای شورای شهر نیز در مسابقات حضور دارند و از نزدیک بازی های تیم را تماشا می کنند.
مرتضایی افزود: هم اکنون 10 بازیکن بومی و 6 بازیکن غیر بومی داریم و امیدواریم با بهبودی 2 نفر از مصدومان و پیوستن آنها به تیم بتوانیم در نیم فصل دوم هم امتیازات خوبی جمع آوری کنیم.

* از همه تیم های ورزشی استان حمایت می کنیم
مدیر توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم گفت: با توجه به بضاعت این اداره کل از همه تیم های ورزشی استان حمایت می کنیم و هم اکنون تیم های فوتبال، فوتسال، بسکتبال و والیبال در کنار دیگر رشته ها حمایت می شوند.
امیر زارعی با بیان اینکه صحبتهایی هم با دیگر نهادها از جمله شهرداری انجام شده است افزود: از همه ظرفیت های مختلف استان برای کمک به تیمهای ورزشی به خصوص تیمهایی که متعلق به بخش خصوصی و نیازمند کمک هستند استفاده می کنیم.
وی اظهار داشت: در چند سال اخیر هم در حد توان به تیم فوتسال فرش آرا که در لیگ برتر حضور داشته و همچنین به تیم فوتسال بانوان استان کمک کرده ایم.
وی گفت: هم اکنون سالن ورزشی شهید بهشتی در بهترین ساعت برای تمرین در اختیار تیم های فوتسال مردان و زنان است تا به طور رایگان از آن استفاده کنند، همچنین پایگاه ورزش قهرمانی هم در اختیار بازیکنان این تیمهاست تا از وسایل بدنسازی آن استفاده نمایند.
زارعی افزود: نگاه مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان هم حمایت از تیمهای ورزشی استان با تمام توان است و از هیچ کوششی برای آنها دریغ نمی شود.

*صعود به پلی آف
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد نیز گفت: برای تیم جوانی مثل فرش آرا جایگاه چهارم در نیم فصل اول هم قابل قبول است و با توجه به جوانگرایی انجام شده، در پایان این فصل صعود به پلی آف مد نظر ماست.
محسن حسن زاده با بیان اینکه در نیم فصل اول چهار مصدوم داشتیم که 2 نفر آنها به تمرینات برگشتند افزود: در نیم فصل دوم شرایط ما بهتر است، هر چند که در این فصل با توجه به شناختی که تیم ها در طول فصل از یکدیگر پیدا می کنند و همچنین سقوط برخی از تیمها، امتیاز گیری سخت می شود.
وی با اشاره به مصدومیت رحمان سارانی و محمد عیدی تا پایان فصل اظهار داشت: برای جذب بازیکن هم دست ما مثل نیم فصل اول باز نیست، بیشتر بازیکنان با باشگاههای مختلف قرارداد دارند و همه تیمها به فکر تقویت تیم خود هستند.
تیم فرش آرای مشهد تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال در رتبه چهارم جدول 14 تیمی قرار دارد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.