کوروش امامی فر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس توافق صورت گرفته تیم قشقایی باید برای هر بازی در ورزشگاه پارس مبلغ 6 میلیون تومان پرداخت کند که این رقم معادل یک دهم پولی است که سایر ورزشگاه های کشور از تیم های شهرشان می گیرند.
وی افزود: عوامل اجرایی هیات فوتبال فارس برای برگزاری یک بازی حدود 40 نفر هستند که این مبلغ در برابر پولی که دیگر هیات ها با عوامل اجرایی کمتر می گیرند، بسیارناچیز است.
امامی فر ادامه داد: مدیرعامل باشگاه فوتبال قشقایی شیراز در شبکه های مجازی اعلام کرده است که هیچ کمکی از هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان فارس به این تیم نشده است در صورتی که در ابتدای فصل به رغم محدودیت هایی که قانون گذار برای کمک به تیم های حرفه ای وضع کرده است، مبلغ 300 میلیون تومان از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان به این تیم پرداخت شد.
وی گفت: ورزشگاه پارس را برای چند جلسه تمرین در اختیار این تیم قرار داده ایم که در هیچ کجای ایران این اتفاق نمی افتد که ورزشگاه های محل بازی همچون ورزشگاه آزادی تهران، غدیر اهواز، ثامن مشهد و یادگار امام در تبریز را برای تمرین در اختیار تیم ها قرار دهند.
امامی فر اظهار داشت: تیم قشقایی تاکنون سه بازی رسمی در ورزشگاه پارس انجام داده است که تنها سه میلیون تومان پرداخت کرده و با توجه به توافق، این باشگاه مبلغ 15 میلیون تومان برای انجام سه بازی بدهکار است.
وی افزود:خوشحال هستیم که تیم های شهرمان در مسابقات لیگ موفق هستند و ما نیز همه گونه همکاری خواهیم کرد تا تیم های فجر و قشقایی به لیگ برتر صعود کنند و پس از شش سال صاحب یک تیم در لیگ برتر شویم و به انتظار بحق هواداران پایان دهیم.
امامی فر گفت: ورزشگاه پارس پس از 22 سال به بهره برداری رسید و باید چمن و دیگر تجهیزات این ورزشگاه برای بر گزاری بازی های رسمی حفظ شوند از این رو نمی توانیم به چمن ورزشگاه فشار وارد کنیم چرا که چمن نیاز به استراحت دارد همانگونه که در ورزشگاه آزادی تهران اجازه نمی دهند به فاصله کوتاه بازی بر گزار شود چه اینکه بخواهند برای تمرین در اختیار تیم ها قرار دهند.
وی گفت: با همکاری هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان فارس مشکلات انتقال تیم قشقایی از برق جدید که فدراسیون اجازه بازی کردن به این تیم را نمی داد، با رایزنی های زیاد حل کردیم که در چارچوب وظایف ما نبوده است.
امامی فر افزود: هم اینک تیم قشقایی در لیگ دسته یک فوتبال نتایج خوبی کسب کرده است و مدیر عامل این باشگاه نباید در شبکه های مجازی تیم را به حاشیه ببرد و باید اجازه دهیم این روند موفقیت آمیز حفظ شود.
دبیر هیات فوتبال فارس بیان کرد: اگر مشکلاتی هم وجود داشته باشد نباید در شبکه های مجازی آن را به چالش کشید چرا که این امر فقط به ضرر تیم تمام می شود.
تیم فوتبال قشقایی شیراز هم اینک در لیگ دسته یک پس از انجام پنج بازی و کسب 10 امتیاز با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم صدر جدول در رده چهارم قرار دارد.
تیم فجر که در رده دهم جدول قرار دارد به همراه قشقایی شیراز، نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 17 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و در پایان 2 تیم اول و دوم به صورت مستقیم جواز صعود به لیگ برتر در فصل 98 را دریافت خواهند کرد و تیم سوم این رده نیز با تیم چهاردهم لیگ برتر برای کسب یک سهمیه دیگر رقابت خواهد کرد.
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.