مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم های فوتبال سپیدرود و پدیده مشهد در هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر روز پنجشنبه 27 مهر در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار می گیرند.
رادنی دیدار بیان کرد: خوشبختانه وضعیت روحی بازیکنان سپیدرود رشت مناسب است و همه بازیکنان این تیم آماده رویارویی با تیم خوب و قدرتمند پدیده مشهد هستند.
وی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی قبلی خود برابر تیم قدرتمتد سایپا به نتیجه مساوی دست یافت و امیدواریم که در دیدار خانگی خود برابر پدیده به برتری برسد.
مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: البته پدیده مشهد یکی از بهترین تیمهای فصل جاری لیگ برتر بشمار می رود که تاکنون نیز نتایج بسیار خوبی کسب کرده اما امیدواریمتیم سپیدرود با حمایت همه جانبه هواداران خونگرمش با پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز همچنان جزء تیمهای میانه جدول قرار داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم پدیده مشهد با کسب 16 امتیاز در مکان چهارم و تیم سپیدرود رشت با کسب 9 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.
رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور جام خلیج فارس، با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.