رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس گفت: برخورد پهباد آمریکایی نشان از بالا بودن علم و قدرت تکنولوژی ایران بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی روز شنبه در مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران عرصه تولید و صادرات که در شهرک صنعتی کاسپین قزوین با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و اهالی رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاری یک شغل نیست و یک هنر است که از عشق سرچشمه می گیرد و خبرنگاران بدون چشم داشتی آئینه تمام نمای جامعه هستند و یکی از پایه های اساسی صحبت ها در مجلس، حضور خبرنگاران و اطلاع رسانی توسط آنها است.

وی افزود: خبرنگاری یک رسالت سنگین است و رسالتی که خبرنگاران برعهده دارند که در انعکاس اخبار در دورترین استان تلاش دارند و این نعمت بزرگی برای ما است و انتظارات مردم را بالا می برد؛ مردم از صداقت و روزآمدی اخبار انتظار دارند و صداقت در خبرنگاری، روزآمدی و سریع بودن را خواستار هستند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مهمترین رسالتی که جامعه خبری امروز باید دنبال کند، تزریق امید است و وضعیتی که از سوی معاندین نظام به وجود آمده، سیاه نمایی است.

محمدی ادامه داد: نظام در عرصه های مختلف پیشرفت های عظیمی داشته است و در بسیاری از حوزه ها از جمله تولید علم و فناوری، علوم ماهواره ای و تکنولوژی از سندچشم انداز فراتر حرکت کردیم و تقویت بنیه دفاعی موجب شده تا معادلات اقتصادی و روابط اقتصادی اثرگذار باشد؛ به عبارتی ما در معادلات مختلف اقتصادی و دیپلماتیک اثر گذار هستیم.

وی اضافه کرد: برخورد با تجاوز پهپاد امریکایی بالابودن علم و قدرت تکنولوژی ایران را نشان داد و در کنار آن عقب نشینی و ندامت در بین دشمن را به همراه داشت؛ در حال حاضر نیز مرتبا برای ما سفیر ارسال می کنند و به دنبال ایجاد ارتباط با کشور هستند و آینده کشور آینده ای روشن است و البته در حوزه اشتغال و کسب و کار ضعیف عمل کردیم و کشور در جایگاه ممتازی برخوردار است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی گفت: شاید بتوان گفت که در برخی از حوزه ها از جمله تولید عملکرد مناسبی نداشته ایم اما در کنار این موارد، باید هنرها نیز عنوان شود اما نباید سیاه‌نمایی شود و تمام افراد فاسد و رانت‌ها معرفی شده و اقدامات خوب مسئولین نادیده گرفته نشود.

محمدی عنوان کرد: جامعه خبری در استان از وضعیت خوبی و ستودنی برخوردار است و از فعالان این بخش تقدیر داریم و امروز رسالت های سنگین ما کمک به جامعه رسانه است و گرو کشور در رونق تولید است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.