مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: خبر و رسانه لازم و ملزوم یکدیگر هستند و اگر کنار هم نباشند خدمات و توفیقات نظام به مردم ارائه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عباس اعلایی‌مقدم در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: انعکاس اخبار حوزه ورزش و جوانان به دلیل خدمات اجتماعی، ماهیت کاری و گستردگی فعالیت کمی بیشتر از حوزه‌های دیگر بوده که زحمات خبرنگاران در انتشار اخبار حوزه ورزش و جوانان بیشتر است.

وی افزود: خبرنگاران در زمینه اطلاع‌رسانی، انعکاس فرصت‌ها، امکانات، نارسایی‌ها، کمبودها، ایجاد امید و نشاط در جامعه نقش بسزایی دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: همچنین خبرنگاران استان قزوین در آگاهسازی مردم در زمینه وضعیت کیفی و کمی استان قزوین در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار هستند.

اعلایی‌مقدم اضافه کرد: خبر و رسانه لازم و ملزوم یکدیگر هستند و اگر کنار هم نباشند خدمات و توفیقات نظام به مردم ارائه نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام حوزه‌های مختلف باید با هم به سمت جلو گام بردارند و نباید یک حوزه از حوزه دیگر عقب بماند و توازن باید ایجاد شود.

این مسئول ورزشی با اشاره به اجرای المپیاد ورزشی ویژه کارکنان اذعان کرد: تاکنون تعداد کارکنان در این المپیاد به یک هزار و 200 رسیده و امسال نیز تعداد کارکنان بیشتر می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: المپیاد ورزشی در حوزه دانشجویی و دانش‌آموزی اجرا می‌شود و برای قشر کارگری هم برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد تا اجرایی شود.

اعلایی‌مقدم ادامه داد: قزوین، استانی صنعتی است و قشر کارگری بسیاری دارد که می‌توان از ظرفیت صنایع برای ارتقای سطح سلامت کارگران استفاده کرد.  

وی اضافه کرد: مسابقات ورزشی در بین جامعه کارگری استان قزوین برگزار می‌شود و هیأت ورزشی کارگری هم فعال است و نسبت به برگزاری مسابقات اقدام می کند.

مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این دیدار حضور داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.