مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا مرکز قزوین به مناسب روز خبرنگار اظهار داشت:خوشبختانه با همکاری مطلوب رسانه ها و خبرنگاران استان خدمات دولت و دستگاه های اجرایی به ویژه اداره کل ورزش و جوانان به خوبی منعکس می شود که جای تقدیر و قدردانی دارد.

عباس علایی مقدم اضافه کرد:اداره کل ورزش و جوانان در هر دو حوزه خود روزانه دارای اخبار متعددی است و خبرنگاران با فعالیت مستمر خود می توانند اخبار این اداره کل را به جامعه منعکس کنند.

وی اضافه کرد:با همراهی و همکاری رسانه ها می توان به جامعه پویا، بانشاط و شاداب امیدوار بود و گام های بلندی را برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید برداشت.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا مرکز قزوین نیز در این دیدار از آمادگی این رسانه برای معرفی هر چه بیشتر حوزه ورزش و جوانان استان به جامعه و مردم خبر داد.
علی حیدر شاه حسینی با بیان اینکه خبرگزاری ایرنا رویدادهای مختلف را در بخش های خبر، فیلم،  عکس و صدا منتشر می کند، افزود: خبرنگاران این مرکز با تمام توان تلاش می کنند رویدادهای مختلف استان را در بخش های گوناگون در این خبرگزاری بازتاب دهند و باید از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب استفاده کرد.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.