مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری: توجه به ورزش روستایی و تجهیز خانه های ورزش سطح استان در سال 98 همانند سال گذشته انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی استانداری نجفی مدیر کل امور روستایی و شوراها در نشست هم اندیشی ورزش روستایی استان که با حضور حسن نایبی، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، ابوالحسنی، رئیس هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی استان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و رؤسای هیئت های ورزشی روستایی استان برگزار میشد ضمن اعلام این نکته که در سال گذشته 104 خانه ورزش روستایی استان تجهیز شد افزود: در سال 98 نیز با همکاری مشترک اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و اداره کل رورزش و جوانان استان خانه های ورزشی روستایی بیشتری راه اندازی و تجهیز خواهند شد.

وی ضمن برشمردن مزیت های این طرح از جمله  فعالیت ورزشی روستائیان و افزایش نشاط اجتماعی در سطح روستاها و همچنین حضور فعال جوانان و بانوان روستایی در این مکانها، تاکید کرد: در سال 98، فعالیت خانه های ورزش روستائی باید هدفمند شود تا بتوان استعدادهای درخشان ورزشی روستایی را شناسایی و پرورش داد.

مدیر کل امور روستایی در ادامه به اجرای طرح سنجش ساختار قامتی بانوان روستایی که در سال گذشته در سطح برخی از روستاهای استان برگزار شد اشاره کرد و گفت: اداره کل محترم ورزش و جوانان نسبت به ارائه گزارش اجرای این طرح و ارائه حرکات اصلاحی به جامعه هدف اقدام نموده و ضمن تداوم طرح در سال جاری،  نقاط ضعف این طرح بررسی و مرتفع شود.

نجفی در پایان با اعلام اینکه نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان در مرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، همکاری و مساعدت هیات ورزش‌های روستایی و بازیهای بومی و محلی استان در ارائه آئین ها و فرهنگ و سنن بومی استان را خواستار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.