مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین روز پنجشنبه با حضور در جمع کارکنان ایرنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار گفت: رسانه ها امروز باعث شده اند تا نگاه مثبت و سازنده ای به مولفه مالیات در میان مردم به وجود آید.

مصطفی پورامیدی تصریح کرد: با همین نگاه بوده که سال گذشته توانستیم بالغ بر ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال از محل مالیات های مستقیم به شهرداری ها و دهیاری های استان و به همین میزان نیز از محل پرداختی یک درصد مالیات به امور بهداشت و سلامت استان تخصیص دهیم.

وی، مالیات را یکی از پایه های درآمدی مهم در کشورهای توسعه یافته برشمرد و اظهار داشت: این کشورها که فاقد نفت و صادرات آنچنانی هستند، درآمدهای خود را متکی بر مالیات کرده و سرپیچی از پرداخت آن را به علت فرهنگ سازی های صحیح، جرم بزرگ تلقی می کنند.

این مسئول مالیاتی، اجرای طرح جامع مالیاتی را در کشور گام بزرگی در یکپارچه سازی، عدالت محوری و جلوگیری از فرار مالیاتی دانست و گفت: با اجرای ۱۰۰ درصدی این طرح در سطح استان، هرگونه فرآیند مالیاتی امروز برای مودیان اطلاع رسانی می شود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین نیز در این جلسه افزود: خوشبختانه امروز با اقدامات صورت گرفته شاهد فضای بسیار خوبی در حوزه مالیاتی استان هستیم.

علی حیدر شاه حسینی اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه ملی و بدون هیچ جهت گیری خاصی تنها درصدد انعکاس اخبار و رویداهای جاری استان بوده و در حوزه فرهنگ سازی از جمله فرهنگ شهرنشینی و مدیریت مصرف نیز اقدامات خوبی را اجرایی کرده است.

۸۰۵۴*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.