مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان ایرنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: آگاهی شهروندان در حوزه مصرف بهینه و مدیریت در امر آن بدون شک با انجام رسالت جامعه خبری شکل می گیرد و در این راه خبرنگاران در صف مقدم اطلاع رسانی قرار دارند.

سعید بهادیوند چگینی اضافه کرد: امروز در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی مردم به جایی رسیده ایم که به محض بالا رفتن مصرف برق در زمان پیک با ارسال یک پیام از طریق تلفن های همراه بلافاصله شاهد کاهش میزان مصرف تا ۱۲ مگاوات هستیم.

وی با اشاره به بالاترین میزان مصرف برق در قزوین طی سال جاری، گفت: بیشترین مصرف برق در ۲۰ تیرماه به میزان ۸۲۱ مگاوات به ثبت رسید و خوشبختانه تا امروز هیچ برنامه خاموشی زمانبندی شده در استان نداشته ایم.

این مسئول تصریح کرد: برنامه ما در سال جاری خاموشی صفر است و با اطلاع رسانی های صورت گرفته و همکاری و همراهی مردم تاکنون این مساله محقق شده است.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این نشست گفت: هدف مهم رسانه آگاهی بخشیدن در جامعه است و ایرنا به عنوان یک رسانه مادر در سطح استان توانسته به بهترین شکل ممکن کمک حال بسیاری از دستگاه های اجرایی از جمله شرکت توزیع نیروی برق باشد.

حیدرعلی شاه حسینی افزود: با توجه به برگزاری نشست های تخصصی شرکت توزیع برق استان در فصل بهار با مشترکان بخش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و دستگاه های اداری، ایرنا به نحو شایسته ای توانسته اخبار مربوط به آن را در جهت مدیریت و مصرف بهینه برق پوشش دهد.

۸۰۵۴* ۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.