ابوالفضل مرادی روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی که در استانداری قزوین برگزار شد، بیان داشت:پیش‌بینی می‌شود با حذف ویزا در مراسم اربعین حسینی تعداد زائران دو تا سه برابر افزایش یابد بنابراین آمادگی بیشتر استان در بخش پشتیبانی و حمل و نقل ضروری است.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین افزود: مراسم پیاده روی اربعین ظرفیت عظیمی برای شیعیان جهان است و همه کارگزارن نظام باید فرصت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را سعادتی بزرگ برای خود محسوب کنند.
وی اظهار داشت: این رویداد با کارکرد ارزشی، سیاسی و اجتماعی خود بسیار اثرگذار است و باید همه مسئولان تمامی تلاش خود را برای خدمت رسانی مطلوب در این زمینه به کار گیرند.
مرادی ادامه داد: در برگزاری این مراسم باید مردم محوری اربعین مد نظر قرار گیرد و تسهیل‌گری و ارائه خدمات از سوی کمیته ها در دستور کار باشد.
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری گفت: در طول این مراسم در سالهای گذشته دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدامات بسیار خوبی انجام داده و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات به بهترین نحو برای برگزاری اربعین حسینی انجام شده است.
وی افزود: تدابیر لازم برای تامین ملزومات زائران اربعین حسینی از قبیل نیازمندی‌های بهداشتی، امکانات اقامتی و رفاهی و حمل و نقل، امنیت سفر و ...اتخاذ شود تا این مراسم با شکوه هرچه بیشتر و بدون کوچکترین مشکلی برگزار شود.
مرادی یادآور شد:ستادهای اربعین حسینی در شهرستان‌ها نیز با جدیت بیشتری تشکیل و پیگیری شود و برنامه‌ریزی برای حضور پررنگ شهرستان ها در اربعین حسینی مدنظر فرمانداران قرار گیرد.

۶۱۰۱*۷۳۸۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.