طرح تشدید جلوگیری از فعالیت تاکسی های زرد حمل مسافر برون شهری و تاکسی شهرهای مجاور به منظور ساماندهی و انضباط بخشی به امور حمل و نقل مسافران درون شهری و حمایت از تاکسیرانان در قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: فعالیت تاکسی های پلاک عمومی یعنی تاکسی های زرد حمل مسافر برون شهری و تاکسی های دیگر شهرهای استان که به طور غیرقانونی به جا به جایی مسافر در قزوین می پردازند ممنوع بوده و با آنها برخورد خواهد شد.

اسماعیل عرشیان اضافه کرد: این نوع تاکسی های متخلف توسط نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی و عوامل راهور توقیف شده و پس از اخذ مدارک، اعمال قانون خواهند شد.

عرشیان تصریح کرد: فعالیت این گونه تاکسی ها علاوه بر ایجاد بی نظمی در خطوط تاکسیرانی، موجب کاهش درآمد تاکسیرانان قزوینی شده و نارضایتی رانندگان شهری را نیز به دنبال دارد.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی مسئولیتی در قبال تخلفات دریافت کرایه و اشیای جا مانده در این گونه تاکسی های متخلف ندارد، از شهروندان خواهشمندیم فقط از تاکسی های ناوگان سازمان تاکسیرانی مختص شهر قزوین استفاده نمایند.

وی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون، مدارک بیش از ۴۳ تاکسی غیر مجاز، شامل تاکسی های زرد رنگ خطوط برون شهری و تاکسی هایی که از شهرهای مجاور همچون تاکستان، اقبالیه، محمدیه و الوند به طور غیرقانونی در قزوین فعالیت می کردند، اخذ و اعمال قانون روی آنان صورت گرفته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.