حجت‌ الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز شنبه در این بازدید از نزدیک با تعدادی از مراجعان و همچنین مقام‌های قضایی و کارکنان دادسرا شهرستان آبیک دیدار و گفت‌وگو کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
رییس کل دادگستری قزوین با حضور در شعبه اجرای احکام دادسرا، پرونده زندانیان این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و دستورهای لازم را جهت کاهش جمعیت کیفری زندان صادر کرد.
مقام ارشد قضایی استان در جمع کارکنان قضایی و اداری دادسرای شهرستان آبیک گفت:دستگیری و کمک به انسان های گرفتار در نزد خداوند ارزش خاصی دارد و خدمت خالصانه و صادقانه در دستگاه قضایی بدون شک، آثار خوبی را در دنیا و آخرت در پی خواهد داشت.
این مقام قضایی استان بیان داشت: انتظار می رود همکاران قضایی و اداری شهرستان در روند کاری خود از تمامی ظرفیت ها و بسترهای خدمتی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم شریف این شهرستان بیش از گذشته استفاده کنند.
رییس کل دادگستری قزوین با بیان اینکه بازدیدهای سرزده برای مچ‌گیری از همکاران نیست، اظهار داشت: ای بازدیدها موجب می‌شود تا همکاران بدانند و متوجه شوند که زحمات و تلاش‌های آنان نادیده گرفته نمی شود و این مساله انگیزه‌ای برای آنها خواهد بود.
رییس شورای مسئولان قضایی استان قزوین یادآور شد: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعان هدف اصلی دستگاه قضایی است و به همین خاطر بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای از حوزه‌های قضایی استان انجام می شود.
شهرستان آبیک در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.