به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه بازرسان سابق و جدید کل استان قزوین به نزدیک شدن آیین های عزاداری اربعین حسینی اشاره و یادآور شد: اهداف سازمان بازرسی با رسالت و وظایفی که بر آن تکلیف شده در واقع با اهداف و راه اباعبدالله الحسین (ع) در راستای مقابله با ظلم و ستم و نگذشتن از حق و عدالت یکی است.
وی به وظیفه سنگین و حساس سازمان بازرسی اشاره کرد و گفت: این سازمان پیشگیری از خطا و اشتباه در دستگاه ها را سرلوحه کار خود قرار داده است اما گاهی اوقات دلسوزی، تذکر، ارشاد و راهنمایی ها هیچ اثری ندارد تا جایی که باید دندان فاسد را از جا کند و به دور انداخت.
حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه در سازمان بازرسی تمام سعی و تلاش ها بر این بوده تا کارکنان آن با استفاده از بهترین و با سابقه ترین مدیران به وظایف محول شده بپردازد، گفت: در این راه دستگاه قضایی کشور همیشه وظیفه پشتیانی از این سازمان را برعهده داشته و با رویکرد امور پیشگیرانه درصدد احقاق حق برآمده است.
وی اضافه کرد: در امر مبارزه با فساد، تکلیف قانونی و شرعی دستگاه قضا مشخص است و در این راه هیچ مرز و خط کشی با سازمان بازرسی ندارد که اگر چنین باشد و مردم مشاهده کنند نهادی در راستای وظایف قانونی خود به بی راهه می رود، ناامید می شوند.
وی با بیان اینکه اگر مدیریت ها اصلاح شوند، زیرمجموعه آن که مردم جامعه هستند نیز اصلاح خواهند شد، اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه جریان های منحرف اقتصادی که از راه خود خارج شده بودند با ورود نهادهای نظارتی و قانونی مواجه شدند.
حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: دستگاه قضائی و دادسرا هیچ گاه در انتظار گزارش از سوی مراکز نظارتی نخواهد ماند بلکه به عنوان زبان و چشم جامعه در پیشگیری از جرم و براساس قانون در همه جا حضور خواهد داشت.
در ادامه این آیین، ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات سه ساله علیرضا انصاری، عبدالله آقاعلیخانی به عنوان بازرس کل استان معرفی شد.
8054/3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.