معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه با افزایش نرخ تورم سالانه مواجه هستیم، گفت: در ماه‌های آینده روند نرخ تورم کاهش خواهد یافت.

محمدباقر نوبخت در گفت و گو خبرنگار ایلنا در حاشیه بازدید از جاده قزوین به رحیم‌آباد و  کلاچای در پاسخ به این سئوال که برای کاهش تورم 40 درصدی برنامه ای دارید، اظهار کرد: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم نقطه به نقطه در حال کاهش است و در تیر ماه امسال حدود 3 واحد نسبت به تیر ماه سال گذشته کاهش یافته است.

وی افزود: اما در ماه‌های قبل، نرخ تورم نقطه‌ای افزایش پیدا کرده بود که همچنان با افزایش نرخ تورم سالانه مواجه هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: روند کاهش نرخ تورم در ماه‌های آینده بر روی نرخ تورم کل اثر خود را خواهد گذاشت و مجددا روند کاهنده خواهد داشت.

منتظر آماده شدن سند آمادگی محیط زیست خواهیم ماند

نوبخت با اشاره به پیشرفت فیزیکی 15 درصدی جاده قزوین-رحیم‌آباد و کلاچای اضافه کرد: در دومین سفر دکتر روحانی به استان قزوین اختصاص اعتبار به این جاده جزو مصوبات بوده و اعتبار آن وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد:  این اعتبار زمانی پرداخت و ابلاغ می‌شود که کاری صورت گیرد و پیمانکار بتواند وضعیت را صورت جلسه کرده و ارائه دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: به دلیل مشکلات زیست محیطی کار احداث جاده قزوین-رحیم‌آباد و کلاچای آن چنان که باید پیش نرفته و به محض آماده شدن سند آمادگی محیط زیست برای احداث پروژه مذکور، تمام مبالغ اعتباری پرداخت می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور افزود: طبق توافق صورت گرفته آنچه در محدوده دو استان قزوین و گیلان برای ادامه مسیر موجود و بهسازی لازم است منتظر محیط زیست خواهیم ماند و اعتبارات لازم وجود دارد و پس از آن ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.