رئیس پلیس‌راه استان از وقوع دو تصادف در قزوین خبر داد و اعلام کرد: در این حوادث دو نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار کرد: ساعت 07:10 صبح امروز در پی اعلام مرکز پیام 110 مبنی بر وقوع تصادف بین 2 دستگاه خودرو «آل 90 و پراید» در لاین شمالی آزادراه «قزوین- رشت» کیلومتر 59 بلافاصله عوامل پلیس‌راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه تصادف مشخص شد یک دستگاه سواری آل 90 پس از برخورد با یک دستگاه سواری پراید واژگون شده و متأسفانه سرنشین (خانم) خودرو آل 90 براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان گفت: کارشناسان علت این سانحه را تغییر مسیر ناگهانی خودرو آل 90 نسبت به سواری پراید اعلام کردند.

بیگلری همچنین عنوان کرد:  ساعت 18:40 روز جمعه بیست‌وهشتم تیرماه در پی اعلام مرکز پیام 110 مبنی بر وقوع تصادف بین چهار دستگاه خودرو شامل دو دستگاه سواری پراید و دو دستگاه سواری «سمند و تیبا» در جاده  «طالقان» بلافاصله عوامل پلیس‌راه به همراه مأموران انتظامی و عوامل اورژانس در محل اعلامی حاضر شدند.

 وی افزود: با حضور مأموران در صحنه تصادف مشخص شد  چهار خودرو با هم برخورد که براثر این سانحه سرنشین  یک دستگاه سواری پراید براثر شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین دیگر خودرو پراید مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس‌راه استان در ادامه گفت: کارشناسان علت این سانحه را تجاوز به چپ خودروی تیبا نسبت به دو دستگاه سواری پراید و یک دستگاه خودروی سمند اعلام کردند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.