46 اثر به مرحله پایانی سومین جشنواره ساختمان‌های برتر قزوین با موضوع "شهری برای همه" در ۲ بخش عکاسی با دوربین حرفه ای و تلفن همراه راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: سیما و منظر شهری از مهمترین مباحث و مسایل جامعه است و تمام عناصر و عوامل یک شهر که با چشم قابل مشاهده هستند را در بر می گیرد.

حامد عبدالرزاقی تصریح کرد: به همین منظور امسال تصمیم گرفته شد تا در سومین جشنواره ساختمان های برتر قزوین، مسابقه سراسری عکس با موضوع "شهری برای همه" در ۲ بخش اصلی با دوربین های حرفه ای و بخش ویژه با تلفن همراه برگزار شود.

وی به فراخوان این مسابقه اشاره کرد و یادآور شد: ۲۵ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ تیرماه مهلت ارسال عکس به دبیرخانه جشنواره بود که در بخش دوربین های حرفه ای ۷۰۰ و در بخش تلفن همراه ۳۱۶ عکس و در مجموع یک هزار و ۱۶ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در هر بخش و در قالب ایمیل‌های جداگانه به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از بررسی آثار ارسالی توسط پنج داور سرانجام در بخش دوربین‌های حرفه‌ای ۳۳ و در بخش تلفن همراه نیز ۱۳ اثر برای رقابت نهایی برگزیده شدند.

عبدالرزاقی اظهار داشت: نفرات برتر این رقابت که شامل سه برگزیده در بخش دوربین های حرفه ای و پنج برگزیده در بخش ویژه تلفن همراه هستند در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ساختمان های برتر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.