به گزارش ایرنا، غلامعلی میگلی نژاد روز پنجشنبه در نشست با شماری از هنرمندان بوشهری افزود: هنرمندان سرمایه های ارزشمند هر جامعه ای به شمار می آیند از این رو باید تلاش شود تا بتوانند شرایط مناسبی داشته باشند.
وی بیان کرد: هنرمندان به عنوان سرمایه های شهر باید حمایت شوند تا با خاطری آسوده به فعالیت های فرهنگی خود پرداخته و بتوانند با تاثیری که بر اجتماع می گذارند از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند.
میگلی نژاد ادامه داد: یکی از ظرفیت های بزرگ نهفته هنرمندان ابزار هنر آنهاست که می توان به نحو شایسته ای از آن در انتقال پیام استفاده کرد.
وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکس پنجره ای رو به بوشهر با رویکرد منظر و تحولات مدیریت شهری گفت: انجام چنین اقدامات فرهنگی کمک شایانی به پیشرفت سیما و منظر شهری می کند و شهروندان بوشهری نیز از این طریق می توانند ایده ها و نظرات خود را به مسئولان مدیریت شهری انتقال دهند.
میگلی نژاد یادآور شد: جشنواره عکس پنجره ای رو به بوشهر با موضوع های منظر شهری در سال 96، معماری مدرن و تعاملات شهری در بخش عکس سلفی و تلفن همراه و دوربین حرفه ای در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد که با استقبال خوب شهروندان نیز همراه شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.