قائم‌مقام سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از وقوع حریق در طبقه سوم یک واحد مسکونی در خیابان دانشگاه قزوین خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ قدیر موسی خانی اظهار کرد: در ساعت ۱۳: ۲۸ دقیقه ظهر امروز آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در خیابان دانشگاه کوچه ۱۳ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که با اعلام این خبر آتش‌نشانان ایستگاه دو، پنج و هفت در کمتر از دو دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.

وی ادامه داد: حریق در طبقه سوم ساختمان رخ داده بود که با توجه به حجم زیاد آتش از طریق راه‌پله‌ها در حال سرایت به طبقات پایین بود.

قائم‌مقام سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین تصریح کرد: آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن نسبت به ایمن‌سازی مکان موردنظر اقدام کردند و با توجه به اعلام حبس شدن یک نفر در ساختمان، عملیات اطفاء حریق با سرعت انجام شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان علی‌رغم دودگرفتگی ساختمان توانستند زنی حدوداً ۴۰ ساله که در پشت یخچال پنهان و از ناحیه کمر، کتف، دست‌ها دچار سوختگی شدید شده بود به بیرون هدایت کنند.

موسی خانی در خصوص علت این حریق اعلام کرد: مصدوم در حال پخت غذا با گاز پیک‌نیک بود که به‌طور ناگهانی این وسیله دچار حریق شد و به فرش‌ها، مبل‌ها و دیگر وسایل منزل سرایت کرد و آتش‌سوزی وسیعی را رقم زد.

قائم‌مقام سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین یادآور شد: در این حادثه یک آتش‌نشان نیز مصدوم شد که دو مصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر درصحنه به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.