مجید گریوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع 913 مورد حادثه رخ داده پارسال 216 مورد حبس در اتاق به دلایل مختلفی چون بی احتیاطی، فراموش کردن کلید، خرابی در و قفل کردن در توسط کودکان بوده است.
وی اظهار داشت: در 2 ماهه امسال نیز 30 مورد حادثه حبس شدگی در اتاق گزارش شده است.
گریوانی گفت: نیروهای این سازمان به 207 مورد حوادث مربوط به گیر افتادن افراد در آسانسور که منجر به حبس 151 مرد و 172 زن
شده بود، نیز امدادرسانی کردند.
وی با اشاره به مصدوم شدن پنج مرد و 2 زن در این حوادث، بیشترین علل بروز آن را معیوب بودن و عدم رعایت نکات ایمنی و بازبینی آسانسورها و بی احتیاطی افراد ذکر کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد یادآور شد: 34 مورد حادثه آسانسور نیز امسال گزارش شد که بیشترین حجم حوادث را بعد از آب گرفتگی منازل شامل می شود.
وی گفت: شمار عملیات های مربوط به رفع مزاحمت حیوانات برای مردم نیز بسیار بالا است که در 2 ماهه امسال 30 مورد و در سال گذشته به 187 مورد از این حوادث، که بیشترین آن مربوط به گربه ها و سگ ها بود، رسیدگی شد.
وی یادآور شد: علاوه بر این حوادث معمول نیروهای این سازمان امسال به تعداد زیادی از حوادث مربوط به آب گرفتگی معابر و منازل مردم نیز امدادرسانی کردند.
به گزارش ایرنا؛ سازمان آتش نشانی بجنورد با پنج ایستگاه و 86 نفر نیرو به شهروندان مرکز استان خراسان شمالی خدمات دهی می کند.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.