معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت عصر شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه محبوس شدن کودکی به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که بلافاصله یک دستگاه خودروی نجات به همراه سه آتش نشان به محل حادثه در خیابان شهدا جاده کیژده اعزام شدند.
شهرام مومنی با بیان این که استفاده کودک 9 ساله از بالابر نا ایمن در یک قنادی موجب گیر کردن او در لا به لای سقف و بالابر شده بود، اظهار داشت: در این حادثه به دلیل شدت جراحات پسر 9 ساله جانش را از دست داد.
معاون آموزش ایمنی و پیشگیری سازمان آتش نشانی رشن نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بالابرهای ناایمن به هیچ عنوان از لحاظ ایمنی مورد تایید سازمان آتش نشانی نیست.
حبیب موحدی اظهار داشت: توصیه واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اینست که به جای استفاده از بالابرهای ناایمن که به راحتی در پی کوچکترین بی  توجهی موجبات مصدومیت و یا مرگ افراد می شود، از پله های ثابت بتونی و یا آهنی استفاده شود.
وی با بیان این که این نوع از بالابر ها برای جابجایی کالا مورد استفاده قرار می گیرد، تصریح کرد: علت اصلی مخالفت سازمان آتش نشانی با این نوع بالابر ها استفاده آن برای انتقال افراد است.
آتش نشانی رشت دارای 14 ایستگاه آتش نشانی است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.