مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها بر مبنای کارآمد و سالم بودن انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی در نشستی با حضور شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک و مسئولان انجمن‌های هنری این شهرستان و اعضای شورای رسانه اظهار کرد: مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان قزوین بر مبنای انقلابی بودن، کارآمد بودن، سالم و اصیل بودن افراد انتخاب می‌شوند.

وی افزود: برخی از امور فرهنگی و هنری در شهرستان آبیک رها شده که پیگیری و ساماندهی می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در خصوص ساماندهی فضاهای فرهنگی آبیک، خاکعلی و روستاهای زیاران و قشلاق اقداماتی در دستور کار قرار دارد.

حسینی بیان کرد: خیلی از اساتید و هنرمندان مورد بی‎مهری قرار گرفته و گوشه‌نشینی را اختیار کرده‌اند و باید به سراغ آنها برویم.

وی افزود: طی مکاتبه با استاندار قزوین، مطرح شده در مباحث فرهنگی و هنری دستگاه‌ها همراه و همسو با وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گام بردارند.

این مسئول اضافه کرد: درهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و شهرستان‌ها به روی تمام نهادهای فرهنگی باز است تا کمک حال هم باشیم و برنامه‌ها اثرات و خروجی مطلوبی در لایه‌های مردمی داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، تلاش می‌شود در عرصه فرهنگ  وهنر تولیدات خوب و مطلوبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.