مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین از انتشار کتاب «بهسازی خاک» نوشته حامد نیرومند عضو هیئت‌علمی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین‌زهرا و سعید نیکخواه‌نسب توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین خبر داد.
علی دل‌زنده مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین اظهار کرد: کتاب «بهسازی خاک» نوشته حامد نیرومند عضو هیئت‌علمی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین‌زهرا و سعید نیکخواه‌نسب منتشر شد.
وی با اشاره به اینکه خاک یکی از اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین مواردی است که می‌بایست در جهت ایجاد امنیت بیشتر کنترل شود، گفت: برای مثال ساخت‌وساز سازه‌ها در نزدیکی سواحل که دارای سطح آب بالا است، می‌تواند توسط فشار آب ایجادشده در خاک آن محل دارای مسائل مختلف می‌شود بنابراین نیاز است تا خاک را با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌هایی بهسازی نمود.
مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین یادآور شد: کتاب حاضر در هشت فصل به بررسی برخی روش‌های بهسازی خاک‌ها پرداخته و در آن علاوه بر طرح مسائل تئوری، به مسائل اجرایی نیز گریزی زده شده تا مناسب طیف وسیع‌تری از خوانندگان باشد.
دل‌زنده تصریح کرد: کتاب «بهسازی خاک» با شمارگان هزار نسخه در 276 صفحه به بهای 52000 تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.