مدیر مرکز دیجیتال قزوین گفت: مسابقه و کارگاه تولید گروهی پوستر و محتوای دیجیتال با موضوع دهه کرامت و امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

سعید پورایمانی، مدیر مرکز دیجیتال قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، تصریح کرد: امروزه توجه به فضای مجازی و اثرگذاری این فضا در زندگی حقیقی افراد ضروری است، درواقع گرایش مردم به سمت افزایش استفاده از فضای مجازی در برقراری ارتباط با یکدیگر موجب شده که شاهد گسترش اثرگذاری این فضا بر زندگی حقیقی انسان‌ها باشیم بنابراین با بهره‌مندی مطلوب از این ظرفیت می‌توان اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف انجام داد.

وی افزود: این مرکز در دهه کرامت به‌منظور ترویج فرهنگ سیره رضوی و ارتقا سرانه محتوای مذهبی در فضای مجازی به نام امام رضا (ع)، برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی کرده است؛ کارگاه تولید گروهی محتوای دیجیتال نیز در همین راستا و در امتداد جشنواره تولید محتوی رضوی برگزار می‌شود.

مدیر مرکز دیجیتال قزوین اظهار کرد: مسابقه و کارگاه تولید گروهی پوستر و محتوای دیجیتال چهارشنبه 19 تیرماه با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) در محل پیاده راه سبزه‌میدان برگزار می‌شود، در این برنامه از ۵۰ هنرمند دعوت کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: کارگاه از ساعت 16 الی 20 برگزار و به پنج نفر برگزیده جایزه اهدا می‌شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.