دیدن اشک‌هایی که از شوق می‌چکید و لب‌هایی که زیر لب ذکر یا امام رضا (ع) می‌گفت خاص‌تر از خاص بود، در این میان نه‌تنها پرسنل مجموعه جهاددانشگاهی بلکه عابرانی که در خیابان متوجه حضور خادمان آقایمان امام رضا (ع) در دفتر خبرگزاری و جهاد دانشگاهی شده بودند صحنه‌های ناب دلدادگی را در کنار همکارانمان ترسیم کردند. 
به گزارش ایسنا منطقه قزوین، ساعت 11:20 دقیقه بود که میهمانانمان رسیدند، میهمانانی که سفیر بودند از سوی امام رئوف علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع)؛ از چند روز قبل شور و شوق حضور خادمان امام هشتم در دفتر خبرگزاری ایسنا و ایکنا در قزوین حسی ناب از نزدیکی به آن حضرت را در وجودمان شعله‌ور کرده بود و اینک ما میزبان سفیران آن حضرت بودیم. 
حضورشان چنان با برکت بود که برای همیشه در ذهنمان حک شد، این روز به‌یادماندنی از یک دیدار ناب، حضوری که بهانه‌اش تقارن دهه کرامت و روز قلم بود تا بدین‌واسطه رسانه‌های شهر مینودری متبرک به حضور این پیرغلامان حریم رضوی شوند.   دیدن اشک‌هایی که از شوق می‌چکید و لب‌هایی که زیر لب ذکر یا امام رضا (ع) می‌گفت خاص‌تر از خاص بود، در این میان نه‌تنها پرسنل مجموعه جهاددانشگاهی بلکه عابرانی که در خیابان متوجه حضور خادمان آقایمان امام رضا (ع) در دفتر خبرگزاری و جهاد دانشگاهی شده بودند صحنه‌های ناب دلدادگی را در کنار همکارانمان ترسیم کردند.

خادمان حرم رضوی در این دیدار با خود پرچم حرم را آورده بودند که مشاممان را پر کرد از عطر حرم امام رضا (ع)، آن‌ها برایمان از رسم دلدادگی خود گفتند و با ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) جهاد دانشگاهی قزوین را به حرم آقای خوبی‌ها متصل کردند.
«حسین خوش‌احوال» خادم بارگاه امام رضا (ع) برایمان از 29 سال افتخار نوکری و خادمی در محضر امام رئوف گفت و  توضیح داد: هر چه از امام رضا(ع) بخواهیم می‌توانیم از آن حضرت دریافت کنیم به شرط وصل شدن در دریای بیکران آن حضرت چراکه امام هشتم دست رد به زائر و خادم خود نمی‌زند زیرا آن حضرت بسیار رئوف و مهربان است. 
این خادم خوش صدای امام رضا (ع) با اشاره به حضور خادمان در رسانه‌های قزوین این بازدید را حواله خود امام دانست و عنوان کرد: امروز خبرنگاران رسانه‌های قزوین بهترین هدیه را به‌مناسبت روز قلم دریافت کردند چرا که خود را به امام رئوف وصل کردند و این چیزی جز شناختن امام نیست.
وی در پاسخ به التماس دعاهای خبرنگاران قزوین قول داد: ان‌شاء‌الله به‌محض ورود به حرم آن حضرت نایب‌الزیاره هستم، همین‌طور متعهد می‌شوم روز کشیک خود هر چه ثواب به نوکری ما می‌خواهد اعطا شود آن را تقدیم محضر اهالی با معرفت رسانه در قزوین کنم. 
باید غبار صحن تو را توتیا کنند/ «آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند»
یکی دیگر از خادمان آن حضرت نیز با اشاره به اینکه این حضور خادمان امام رضا (ع) در رسانه‌ها هر سال اتفاق نمی‌افتد، بیان کرد: امام رضا (ع) یک‌بار به این شکل در خانه شما را زده که نشان از میزان مقبولیت شما در محضر ایشان دارد؛ قدردان این لحظات ناب باشید که نوکران امام به‌عنوان پرچم‌دار و واسطه آن حضرت به رسانه شما آمده‌اند، این حال خوبی را که دریافت کرده‌اید و این انقلابی که در دل‌ها و چشمان شما رخ داده و موجب وصل به امام شده را قدر بدانید و آن را از دست ندهید. من نیز قول می‌دهم هر زمان که وارد حرم مولایمان شدم نایب‌الزیاره تمام ملتمسان زیارت آن حضرت باشم.

حرف‌ها تمام می‌شود و پرچم گنبد و گلدسته امام رضا (ع) در مجموعه خبرگزاری دست‌به‌دست می‌چرخد تا دل و قلب خود را متبرک کنیم به این هدیه با ارزش مولایمان علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)؛ در انتهای این دیدار صمیمانه و پر از حس و حال خوب هدایایی را به تبرکی از دستان خادمان آقا دریافت می‌کنیم... 
هرچند زمان این بازدید کوتاه بود اما به عمق یک زندگی برای همیشه در قلب و جانمان نشست، باشد که به‌زودی زود زائر کوی آن حضرت باشیم.
مائیم و عنایت امام هشتم/ الطاف و کرامت امام هشتم یک‌بار دگر خدا تفضل فرمود/ توفیق زیارت امام هشتم
گزارش از رقیه ملاحسنی خبرنگار ایسنا منطقه قزوین

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.