رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دو هفته تا 20 روز دیگر برای نخستین بار، مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم ملی بزرگسال با تیم ملی امید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی تاج در حاشیه سفر خود  به استان قزوین در جمع خبرنگاران این استان اظهار کرد: طی جلسه‌ای با حضور استاندار قزوین، فرماندار قزوین، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و شورای شهر قزوین اعلام شده که تیم فوتبال کاسپین با توجه به اینکه هفت سال خیلی خوب فعالیت نکرده اما مردم در مسابقات این تیم حاضر شده و تشویقش کرده‌اند، با قوت به کار خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه با رشد تیم فوتبال کاسپین قزوین موافق هستم، افزود: مخالف خرید و فروش تیم هستم و اینکه قزوین یک تیم لیگ برتر خریداری کند و یک دفعه در لیگ برتر حضور یابد، مخالف هستم چرا که اعتقاد دارم فوتبال را عاریتی نمی‌شود اداره کرد.

کاسپین قزوین باید تقویت شود

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: کاسپین قزوین باید برای لیگ دوم تقویت شود، سپس در لیگ یک شرکت کند و بعد از آن در لیگ برتر حضور یابد چرا که موجب ایجاد تعلق بین مردم شده و عده‌ای طرفدار این تیم می‌شود.

تاج در خصوص اردوهای برون‌مرزی تیم‌های فوتبال اضافه کرد: خود فدراسیون که در رأس فوتبال کشور است نتوانسته پولی از فیفا دریافت کند و نگران این هستیم که ویلموتس سرمربی تیم ملی به سرنوشت برانکوویچ دچار شود که تلاش برای دریافت طلب از فیفا ادامه دارد و فیفا هم کارهایی را در دستور کار قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان کشور درخواست می‌کنیم به فدراسیون فوتبال کمک کنند تا بتوانند طلب‌های خود را ازفیفا وصول کند.

این مقام ورزشی بیان کرد: تیم‌های فوتبال مشکلات زیادی دارند و پرونده‌هایی را در فیفا دارند که باید صاف کنند پس بهتر است به جای سفر خارجی در داخل کشور تمرین کنند و پرونده‌های خود را در فیفا صاف و مشکلات خود را حل کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: اگر از جیب شخصی افراد اردوهای برون‌مرزی برگزار شود مانعی وجود ندارد و نمی‌توانیم مانع ایجاد کنیم.

تاج ادامه داد: اعتقاد شورای برون‌مرزی این است که با اردوهای برون‌مرزی تیم‌های فوتبال موافقت نکند.

مجیدی توانمند و علاقمند است

وی در خصوص حضور فرهادمجیدی در تیم ملی امید گفت: 1.5 سال است که اعضای تیم ملی امید تشکیل شده و مجیدی بسیار توانمند، خوب و علاقمند است و در فکر کمک به کشور است و محکم ایستاده است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: دو هفته تا 20 روز دیگر برای نخستین بار مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم ملی بزرگسال با تیم ملی امید برگزار می‌شود این در حالی است که سرمربی تیم ملی از نزدیک این تیم را مد نظر دارد و ارتباط خیلی خوبی بین سرمربیان تیم ملی بزرگسال و امید وجود دارد.

تاج ادامه داد: همه کشور را بسیج کرده‌ایم که از امکانات مالی محدود استفاده کنند؛ از دو ماهه آخر سال گذشته تاکنون 2 میلیارد ریال اعتبار از تیم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان دریافت شده است که به عنوان پاداش به تیم امید پرداخت شده است.

وی یادآور شد: به فرهاد مجیدی و تیم ملی امید امیدوار هستم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.