به گزارش ایرنا، عباس علایی مقدم روز یکشنبه در نشست تخصصی با هیات های ورزشی استان قزوین در سالن جلسات مدیریت بحران افزود: با وجود همه تنگناها و کمبودهای موجود در کشور، دستاوردها و توفیقات بسیاری حاصل شده است.
وی در خصوص دستاوردهای انقلاب اظهار داشت : اگر واقع بین باشیم تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، استان قزوین تنها یک ورزشگاه تختی و چندسالن داشت، اما اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی با جهش بزرگی در موفقیت‌های ورزشی همراه هستیم.
علایی مقدم در رابطه با پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در قزوین، تصریح کرد: هم اکنون 17 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که ضمن تاکید دولت و طی تمهیدات لازم قرار است این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
این مسئول به ضرورت یادگیری سامانه اتوماسیون اداری توسط هیات های ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف حذف کاغذبازی در مکاتبات اداری، هیات های ورزشی باید با یادگرفتن سامانه اتوماسیون تمام مکاتبات خودشان را به صورت مستقیم با فدراسیون انجام دهند.
علایی مقدم ادامه داد : با هدف گذاری ما در جذب نخبه‌های ورزشی ، باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا در مسابقات المپیک 2020 حداقل 2 ورزشکار از استان قزوین شرکت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین یادآور شد: برگزاری مجامع ورزشی توسط هیات ها و حفظ 19 قهرمان آسیایی و پاراآسیایی برای شرکت در مسابقات بعدی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه هیات‌های ورزشی قرار گیرد.
استان قزوین دارای 51 هیات ورزشی است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.