به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر رحیمی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه استان کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اختصاص این مبلغ جدا از اعتبارات جاری و فصول مختلفی است که داده می شود و می تواند تاثیر بسیار زیادی در توسعه ورزش استان داشته باشد.
وی ادامه داد: توسعه ورزش استان و تقویت زیرساخت های آن همواره مورد نظر مسئولان و مدیران استانی قرار داشته و از هیچ حمایتی در این راستا کوتاهی نکرده اند که جای قدردانی دارد.
رحیمی با بیان اینکه ورزش کرمانشاه نیز استعدادهای زیادی دارد، گفت: با داشتن قهرمانان بنام در رشته های مختلف، یکی از استان های برتر ورزشی کشور هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه در سال های اخیر نشان داده هم می تواند میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان باشد و هم قهرمانان و ورزشکارانش در عالی ترین سطح رقابت ها چه المپیک و چه مسابقات جهانی خوش بدرخشند.
وی در ادامه با سنگین خواندن مسئولیت روسای هیات های ورزشی، افزود: آن ها وظیفه مدیریت برنامه ها و شکوفا کردن استعدادهایی را دارند که ممکن است سال های بعد در بالاترین سطح مسابقات جهانی و بین المللی خوش بدرخشند.
رحیمی تصریح کرد: کاندیداهایی که در مجامع انتخاباتی موضوعاتی را مطرح می کنند باید بتوانند آن را عملیاتی کنند نه اینکه تنها در حد شعار باقی بماند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین خواستار توجه بیبشتر به هیات های شهرستانی نیز شد و گفت: نباید تمام توجه به مرکز استان معطوف شود، چرا که استعدادهای خوبی در دیگر نقاط استان نیز وجود دارد که اگر شکوفا شود می تواند افتخارات زیادی برای آن هیات و کل ورزش استان کسب کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد رئیس جدید هیات ورزش های سه گانه بتواند با تعامل مناسب با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان، قدم های خوبی در راستای توسعه ورزش های سه گانه کرمانشاه بردارد.
در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه، فاطمه محمدی با کسب 9 رای از 16 رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات معرفی و انتخاب شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.