رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره تحرک و نشاط شهری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در چهار بوستان شهر قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی در تکمیل این خبر افزود: جشنواره تحرک و نشاط شهری شامگاه سوم تا ششم تیرماه سال جاری با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در بوستان های شهدا، ملت، پامچال و باراجین برگزار خواهد شد.

وی ایجاد نشاط اجتماعی، اطلاع رسانی و پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر را از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره برشمرد و اظهار کرد: به یقین برگزاری چنین اقدامات فرهنگی در راستای کاهش تقاضا و میل به مواد مخدر مؤثر خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای نمایش طنز، استندآب کمدی، موسیقی، ارائه آموزش‌های شهروندی با حضور کارشناس مواد مخدر، ویژه برنامه‌های کودک، مسابقه خانواده و برنامه‌های مفرح فرهنگی از جمله بخش‌هایی است که در این جشنواره برای شهروندان اجرا می شود.

جشنواره تحرک و نشاط شهری سوم تیرماه در بوستان شهدا، چهارم در بوستان ملت، پنجم در بوستان پامچال و ششم تیرماه در بوستان باراجین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.