به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز شنبه در دیدار با کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری قزوین گفت: کار فرهنگی نباید به تبلیغ شکلی ختم شود بلکه باید برای اثرگذاری بیشتر در حوزه عمل وارد شد و اقدام نمود.
رییس کل دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: باید بتوان مسائل و چالش های مختلف درون سازمانی را بررسی و آسیب شناسی کرد تا با اقدامات فرهنگی متناسب، تاثیرگذار و با محتوا برای رفع چالش ها و معضلات وارد عمل شد.
مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب تاکید بسیار فراوانی بر مقوله فرهنگ دارند و ایشان در تعبیری بسیار زیبا فرهنگ را به منزله هوا برای جامعه دانستند.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی تصریح کرد: کار فرهنگی باید با حوصله، دقیق و کارشناسی شده انجام شود زیرا هرگونه بی دقتی و غفلت در این نوع امور، نتیجه عکس خواهد داشت.
وی تاکید کرد: نوآوری در عرصه فعالیت های فرهنگی به ویژه در عرصه مسائل مذهبی بسیار ضروری است از این رو به مسئولان و کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری استان توصیه می کنیم که از تمامی ظرفیت ها برای ترویج سیره اهل بیت (ع)، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و سایر حقایق دین مبین اسلام استفاده نمایید.
رییس کل دادگستری قزوین اظهار داشت: کار معاونت فرهنگی مختص تمامی واحدها و بخش های سازمان است و باید تلاش کنیم با اقدامات خود روحیه تلاش، امید، ایثار، تقوا، پاکدامنی و امانتداری را در بین همکاران قضایی و اداری افزایش دهیم.
این مقام قضایی استان تصریح کرد: قرآن کریم نسخه بی بدیل هدایت بشری است و اگر ما بخواهیم جامعه را به سمت صلاح، سداد و ارزش ها پیش ببریم باید به خوبی از این نسخه ارزشمند بهرمند شویم از این رو محور برنامه های معاونت فرهنگی باید قرآن کریم و کلام الهی باشد.
رییس کل دادگستری استان قزوین همچنین از قرار گرفتن معاونت فرهنگی دادگستری قزوین در بین استان های برتر کشور با اعلام معاونت فرهنگی قوه قضاییه خبر داد و گفت: سال گذشته طرح ها و برنامه های مطلوب فرهنگی از سوی معاونت فرهنگی دادگستری قزوین اجرا شد و در سال جدید باید این اقدامات منسجم تر، هماهنگ تر و با برنامه ریزی دقیق تر دنبال شوند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.