نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند عزم جدی و مشارکت همه جانبه مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی امروز یکشنبه در شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر مازندران به اهمیت فرهنگ امر به نعروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: باید به توسعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی باید توجه شود. 

وی افزود: ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند عزم جدی و مشارکت همه جانبه مردم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه گسترش فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به قشر و ادارات خاصی محدود نمی شود بلکه آحاد جامعه در هر جایگاه ،زمان و مکانی موظف و مسئول اجرای آن هستند افزود: اگر این مهم در جامعه نهادینه شود کاهش گناه، بزهکاری و ناهنجاری های اجتماعی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بایستی مشکلات و آسیب های جامعه بصورت جدی ریشه یابی شود برترویج و توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

آیت الله طبرسی  یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه را ترویج این فریضه مهم برشمرد و گفت:راهکار ترویج این مهم ایجاد خودباوری در بین مردم است که به این مهم نیاز دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.