به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در مراسم تجلیل از خادمان ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین افزود: در حوزه اشتغال با توجه به پیشرفت و تکنولوژی در بخش تولید همواره با آهنگ کاهش نیروی انسانی روبرو هستیم و بهترین جایگزین برای این خلاء توجه به حوزه خدمات از جمله در بخش گردشگری است.
وی حوزه گردشگری را فعال ترین بخش حوزه خدمات دانست و اظهار داشت: اگر بتوانیم به توسعه و رشد گردشگری در استان اقدام کنیم، گام بزرگی در اقتصاد استان برداشته ایم.
زاهدی بر لزوم استفاده حداکثری از تجارب حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: تمام متولیان این حوزه باید به این باور برسند که قزوین باید به مقصد گردشگری کشور تعیین شود و قطعا این استان با قرارگیری در مرکز کشور و برخورداری از جاذبه های فراوان تاریخی و طبیعی باید بیش از پیش از تجارب گردشگری استفاده کند.
استاندار قزوین به تردد 23 میلیون و 700 هزار خودرو در طول ایام نوروز در آزادراه های استان اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات بسیار خوب در ایام نوروز کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در استان بود که باید از زحمات پلیس و راهداری تقدیر و تشکر کرد.
زاهدی همچنین گفت: مدیران و مسئولان استان در ایام نوروز به خوبی توانستند در حوزه خدمات سفر و مدیریت بحران استان حضور فعالی داشته باشند که این تجارب باید برای سال های آینده مورد استفاده قرار گیرد.
استاندار قزوین یادآور شد: این استان دارای شرایط خاصی است و با توجه به مسافران عبوری و گردشگران باید خدمات دوجانبه ای ارائه دهد که لازم است تمام این اقدامات با فعال کردن اقتصاد گردشگری همراه باشد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.