به گزارش ایرنا، این همایش بزرگ خانوادگی از ساعت 6 روز جمعه از مقابل دانشگاه باراجین به سمت بوستان ملی فدک به مسافت پنج کیلومتر برگزار می شود.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت : این همایش با مشارکت و همراهی استانداری، نیروهای مسلح و تعدادی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی قزوین برگزار شده است.
محمد رضایی تصریح کرد: سال گذشته توانستیم 47 همایش پیاده روی را در سطح شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان برگزار کرده و سه همایش بزرگ خانوادگی را نیز در شهرهای قزوین، تاکستان و آبیک اجرا کنیم.
به گفته وی، در سال جاری علاوه بر قزوین همایش بزرگ خانوادگی پیاده‌روی را در شهرهای آوج، آبگرم، بویین‌زهرا و البرز برگزار خواهیم کرد.
این مسئول هدف از برگزاری همایش های بزرگ پیاده‌روی را ایجاد نشاط ، شادابی، همدلی و همبستگی اجتماعی با توجه به نیاز مبرم امروز جامعه دانست و اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به شرایط ایده‌آل جوی و مکان مناسب جهت برگزاری این همایش ، امروز را به یکی از بهترین ایام تفریحی و ورزشی برای خانواده های قزوینی تبدیل خواهیم کرد.
رضایی تصریح کرد: با همکاری مسئولان استانی و نهادها و حامیان مالی در این همایش علاوه بر یک دستگاه خودرو، 50 دستگاه دوچرخه، 20 کمک هزینه زیارتی و تعدادی لوازم خانگی و سیم‌کارت‌های دائمی تلفن همراه بین شرکت کنندگان توزیع می‌شود .
وی اضافه کرد: از 15 روز گذشته که در سطح خیابان‌های اصلی و میادین اصلی شهر قزوین اقدام به توزیع برگه‌های قرعه کشی کرده ایم تاکنون 140 هزار برگه بین خانوارهای قزوینی ارائه شده است.
رضایی خاطرنشان کرد: قزوین در بین 13 استان منطقه سه کشور همواره در بخش برگزاری همایش های پیاده روی عنوان نخست را به خود اختصاص داده است.
8054*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.