تعدادی از مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک از پنج واحد صنعتی شهرک صنعتی کاسپین دو این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مسئولان استان قزوین اعم از مدیر کل تعاونی، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و تنی چند از مسئولان دیگر استان و شهرستان از پنج واحد صنعتی شهرک صنعتی کاسپین دو این شهرستان بازدید کردند.

فاز نخست شرکت سپکوسازنده نرده‌های آپارتمانی و ساختمانی با اشتغالزایی 27 نفر نخستین شرکتی بود که مورد بازدید مسئولان قرار گرفت؛ شرکتی که طرح توسعه این شرکت در فاز دوم قرار دارد و تولیدات این شرکت به تمام قاره ها صادر می‌شود.

مسئولان همچنین از شرکت پوشاسازه فلزی پویا طراح و سازنده انواع سازه‌های صنعتی و ساختمانی با اشتغالزایی 120 نفر وشرکت پلیمر روشان تولیدکننده منهو ل، هندهول پلی‌اتیلن و مخازن سم پاش مورد استفاده در آب و فاضلاب با اشتغالزایی حدود 25 نفر بازدید کردند که تولید مخازن آب پلیمر غیر تحت فشار در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، همچنین مسئولان از انبار مرکزی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تونل که 35 نیرو دارد و دارای 27 فروشگاه در سراسر کشور است و نیز شرکت نوآورارتباط صنعت تولیدکننده انواع دسته سیم خودرویی و لوازم خانگی با اشتغالزایی 160 نفر که 70 نفر بانوان هستند، بازدید کردند.

در این بازدید با حضور مسئولان، از تنی چند از کارگران شرکت نوآور ارتباط صنعت شهرک صنعتی کاسپین دو به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.