در بازدید مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک از پنج شرکت شهرک‌صنعتی کاسپین دو از ایجاد صندوق قرض‌الحسنه تا شریک بودن کارفرما با تامین اجتماعی سخن به میان آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مسئولان استان قزوین اعم از مدیر کل تعاونی، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و تنی چند از مسئولان دیگر استان و شهرستان از پنج واحد صنعتی شهرک صنعتی کاسپین دو این شهرستان بازدید کردند.

رونق تولید رونق تامین اجتماعی است

 سیروس نصیری در جمع کارگران شرکت نوآور ارتباط صنعت شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک اظهار کرد: کارفرما شریک تامین اجتماعی است و هر جا رونق تولید باشد، رونق تامین اجتماعی هم است.

وی افزود: فضایی که در شرکت نوآور ارتباط صنعت شهرستان شهرک صنعتی کاسپین دو فراهم شده، بیانگر روحیه جهادی و نگاه خداپسندانه مدیران این شرکت در عرصه تولید است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: رضایت الهی در فضای کار باید مد نظر قرار گرفته شود و دل کارگر برای کار بسوزد.

نصیری اضافه کرد: اینکه مدیرعامل شرکت نسبت به راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه در آینده نزدیک و یا ایستگاه مطالعه اقدام می‌کند بیانگر تپیدن قلب ایشان برای کارگر است.

ایجاد صندوق قرض‌السحنه برای کارگران

محمد فرهادکیایی مدیرعامل شرکت نوآورارتباط صنعت شهرک صنعیت کاسپین دو شهرستان آبیک هم در این مراسم گفت: طبق قولی که به کارگران شرکت داده بودم کتابخانه برای این شرکت ایجاد شده تا کارگران به جای سرگرم شدن با تلفن همراه به مطالعه کتاب در زمینه‌های مختلف بپردازند.

وی افزود: صندوق قرض‌السحنه برای کارگرانی که دارای مشکل هستند تا یک‌ماه آینده عملیاتی می‌شود که زیرساخت‌های آن ایجاد شده است.

این مدیرعامل ادامه داد: این مجموعه را با سه نفر آغاز کردیم و ابزارهای دستی داشتیم که برای اینکه فراموش نشود از کجا فعالیت‌مان را شروع کرده‌ایم این ابزارها را در بخشی از شرکت نگهداری می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.