به گزارش ایرنا ، در این راهپیمایی که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان میامی ، اصناف ، دانش آموزان ودانشجویان و هیات های مذهبی حضور داشتند، با حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، انزجار خود را از اقدامات خصمانه دولت آمریکا اعلام کرده و این کشور را بزرگترین حامی تروریست خواندند.
سرپرست فرمانداری میامی در گفت و گو با ایرنا ، اقدام ترامپ را نشانه عصبانیت دولت آمریکا از نقش فعال سپاه پاسداران در سرکوب تروریست ها خواند و افزود: این اقدام آمریکا سبب وحدت و یکپارچگی بیشتر کشور در حمایت از سپاه شد.
حسن غلامرضایی رئیس شعبه تامین اجتماعی میامی هم با محکوم کردن اقدام خصمانه دولت آمریکا خاطرنشان کرد: امروز همه مردم ولایتمدار ایران درکنار سپاه و نیروهای مسلح ، حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
مرتضی نوروزپور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی با تشکر از حضور با شکوه مردم درتظاهرات حمایت از سپاه درگفت وگو با ایرنا افزود : یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه در حالی بیان شد که خود این کشور منبع اصلی حمایت از تروریست‌ است.
نوروزپور گفت : امروز همه مردم ایران اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران، یک پاسدار هستند.
محمدحسن ابوالقاسمی از مداحان اهل بیت(ع) میامی در راهپیمایی حمایت مردمی ازسپاه پاسداران گفت : رئیس جمهور آمریکا با تروریست اعلام کردن سپاه اوج ذلت خودرا به جهانیان نشان داد.
وی گفت: سپاه سرافراز به عنوان نهاد مردمی باهمدلی و وحدت نیروهای مسلح به یک قدرت بزرگ در جهان تبدیل شده است.
نمازگزاران میامی با در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت جنایات آمریکا ، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
درحاشیه مراسم راهپیمایی حمایت ازسپاه ، ایستگاه طومار حمایت ازسپاه ، نقاشی با موضوع حمایت ازسپاه توسط دانش آموزان کانون پرورشی فکری ، جمع آوری کمک های مردم به سیلزدگان کشور توسط هلال احمر و میزخدمت با حضور مسئولان دستگاهای اجرایی برگزارشد.
به دنبال اقدام خصمانه ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، موج حمایت مردم سراسرکشور به راه افتاد و اقشارمختلف مردم و مسئولان کشور علیه جهالت وکینه توزی رییس جمهور آمریکا به جوش و خروش درآمدند.
شهرستان میامی با جمعیتی بیش 40هزار تن در شرق استان سمنان واقع می باشد
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.