در این مطلب آمده است: در افغانستان دانشجوی پزشکی بوده و با حملهٔ اشغالگران کمونیست به افغانستان و شرایطی که در پی آن ایجاد شد، درس را رها کرده، به جبهه‌های افغانستان رفتند و در سال 57 از آن‌جا مستقیم عازم ایران شد.
شهید دکتر علی موسوی گردیزی یکی از افرادی بود که در جوانی با شخصیت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران آشنا شدند، او در ابتدای انقلاب به همراه برادر و جمعی دیگر از همشهری‌هایش به ایران آمد و تا سال‌ها بین ایران و افغانستان در رفت‌وآمد و در عرصه‌های مختلفی مشغول جهاد بود.
صبح قزوین برای اطلاعات بیشتر از زندگی وی به سراغ برادرش ، حیات شاه موسوی رفته و در مورد مهاجرت به ایران و زندگی پر از مبارزه و جهاد، شهید دکتر موسوی گردیزی با او گفت و گو کرده است.
حیات شاه موسوی سال 1366 از افغانستان به ایران مهاجرت کرد و تا سال 1374 در جهاد سازندگی استان قزوین فعالیت داشت، او رئیس پروژهٔ ساخت شهرک مینودر قزوین و عضو سازمان نظام مهندسی قزوین بوده و اکنون نیز در قزوین ساکن است.
کمک دو میلیارد تومانی سپاه شهرستان البرز به مردم سیل زده، توجه ویژه شبکه قزوین به مطالبات مردمی در برنامه بی حاشیه، بلاتکلیفی معوقات کارگران کانال سد نهب، ابتلای 118 قزوینی به ایدز و راه اندازی سامانه هوشمند خرید و فروش تاکسی از دیگر عنوان های خبرهای صبح قزوین است.
پایگاه خبری صبح قزوین به سردبیری حنانه امیری منتشر می شود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.