به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، رضا گروسی در جلسه حفاظت از منابع آبی شهرستان البرز، اظهار داشت: تبیین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بحران در راستای اطمینان بخشی به مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اعتماد شهروندان را به دستگاه ها و خدمات دولت افزایش خواهد داد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بحران سیل اخیر در برخی مناطق شهرستان مانند روستاهای کوچار و حسن آباد، تصریح کرد: باید توجه به بهبود امور و اطمینان بخشی به مردم در راس امور باشد تا با فراغت از حواشی برای ارایه خدمات بهتر و موثرتر به شهروندان تلاش کرد.
به گفته وی، لایروبی و پاکسازی مسیرهای شهری از سوی شهرداری در محدوده شرکت شهر صنعتی توسط این دستگاه باید در اسرع وقت انجام شود.
گروسی با تاکید بر پیگیری جدی اداره آب شهرستان در خصوص تعیین تکلیف متصرفان حریم و بستر رودخانه ها و طرح ساماندهی انهار شهرستان توسط جهاد کشاورزی، یادآور شد: باید ایمنی و منافع عموم مردم در تمامی شرایط و در چارچوب قوانین و مقررات مورد پیگیری و توجه جدی قرار گیرد تا از بروز حوادث احتمالی به دلیل چنین تصرفاتی پیشگیری شود.
وی ادامه داد: همچنین باید طرح جامع مطالعاتی و نهایی تعیین و تکلیف ادامه مسیر رودخانه یالیان، حد فاصل جاده تا روستای کوچار توسط امور آب شهرستان برآورد هزینه شود و اگر به سمت روستای مذکور فعالیتی صورت می گیرد ملاحظات کارشناسی اداره راه و شهرسازی نیز در این طرح لحاظ شود.
شهرستان البرز با مرکزیت الوند در 15 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.