رییس انجمن سینمای جوانان قزوین در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در نخستین روز از برگزاری این جشنواره 33 عنوان فیلم کوتاه در سه سانس 14 و 45 دقیقه تا 16 و 30 ، 16 و 45 تا 18 و 15 دقیقه و 20 و 30 دقیقه تا 22 نمایش داده می شوند و در روزهای بعدی نیز روند نمایش دیگر فیلم ها پیگیری خواهد شد.
محسن آقالر از برگزاری پنج نشست تخصصی در شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس استان قزوین خبر داد و اضافه کرد: این نشست ها با موضوعات عکس و سینما در راستای ارتقای سطح علمی عکاسان و فیلمسازان استان قزوین همزمان با جشنواره برگزار می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در بخش عکس نیز نشست هایی با عناوین بررسی Workflow یا روندکار در ویرایش تصاویر دیجیتال با حضور ساسان پناهی و تجربه عکاسی، فرم آشکار و فرم پنهان با حضور مهدی مقیم نژاد در طول مدت جشنواره برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: نشست های بخش عکس در سالن مولانای مجتمع هنری ارشاد واقع در میدان میرعماد قزوین و نشست های بخش فیلم در سالن  کتابخانه امام خمینی (ره) واقع در خیابان شهید بابائی قزوین برگزار می شود.
آقالر افزود: این جشنواره که توسط انجمن سینمای جوانان استان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین برپا شده تا پنجم ادیبهشت ماه ادامه دارد.
در شانزدهمین جشنواره استانی فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین 608 اثر از 154 هنرمند به دبیرخانه ارسال شده است.
7388*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.