سجاد میرزایی روز چهارشنبه در گفت وگو خبرنگار ایرنا افزود : این مقدار قیر از محل بافت های فرسوده به صورت رایگان جذب شده است و با شرکت فلک افراز مانشت قرارداد های قانونی منعقد و کار آسفالت در روز چهارشنبه آغاز می شود.
وی افزود: اعتبار این مقدار قیر جذب شده بیش از 5 میلیارد ریال است که با برنامه ریزی های بعمل آمده مقدار 20 هزار متر مربع از معابر و خیابان های سطح شهر آسفالت می شود که خیابان بهارستان، بلوار امام خمینی(ره) و خیابان مفتح در اولویت این برنامه می باشد.
میرزایی تاکید کرد: در راستای مناسب سازی سطح کوچه ها و خیابان ها و رفع مشکلات در سطح شهر عملیات لکه گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی آغاز می شود.
شهردار سرابله اظهار داشت: توسعه شهر بدون هماهنگی و کمک مردم امکانپذیر نیست و برای توسعه و آبادانی شهر مشارکت و حضور فراگیر مردم ضروری است و تمام تلاش شهرداری و پرسنل آن و اعضای شورای شهر تعامل دوسویه با مردم و سایر نهادهای خدماتی در مرکز شهرستان می باشد و در این راستا از هرگونه پیشنهاد و برنامه ای برای ارتقای سطح خدمات عمومی به شهروندان استقبال می کنیم.
میرزایی اضافه کرد: آرامش، نشاط و آسایش مردم در هر نقطه ای از سطح شهر از اولویت های شهرداری و شورای شهر است و تلاش می کنیم که بعضی از شهرک ها و مناطق شهر سرابله که نیازمند توجه و کار بیشتری هستند در اولویت برنامه و کارهای خدمات عمومی و عمرانی قرار بگیرند که با توجه به محدودیت های مالی و بدهی های از سال های قبل شهرداری به پیمانکاران و شرکت ها از مدیران استانی نیازمند نگاه و توجه ویژه ای هستیم.
شهر 15 هزار نفری سرابله به عنوان مرکز شهرستان چرداول در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7176/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.