محسن آقالر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه در 2 مکان جداگانه شامل سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره) برای نمایش فیلم و برگزاری جلسات و همچنین نگارخانه تماشا واقع در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی برای برپایی نمایشگاه عکس برگزار می شود.
وی، با اشاره به تعداد آثار رسیده در هر یک از بخش ها اضافه کرد: در بخش عکس 470 قطعه از 56 عکاس، در بخش فیلمنامه 66 اثر از 47 فیلمنامه نویس و در بخش فیلم 72 اثر از 51 فیلمساز در این دوره از جشنواره حضور دارند.
آقالر ادامه داد: آثار برتر پس از داوری توسط هیات داوران در روز اختتامیه جشنواره معرفی شده و در مجموع 20 نفر از هر سه بخش برگزیده خواهند شد.
وی افزود: جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس اولین بار در سال 65 در قزوین برگزار شده و امسال شانزدهمین دوره آن توسط انجمن سینمای جوانان با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.
شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین پیش از این قرار بود در چهارم اسفندماه سال 97 برگزار شود که با توجه به نزدیکی به ایام نوروز به اردیبهشت ماه امسال موکول شد.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.