احمد محمدی روز شنبه در واکنش به خبرمنتشر شده در فضای مجازی درخصوص ریزش سنگ و تخزیب مزارع پایین دست جاده ، به خبرنگار ایرنا گفت: جاده قزوین به الموت درحال احداث است و طبیعی است که از این عملیات مقداری ریزش کوه داشته باشیم، اما میزان خسارات به صورت قطعی مشخص نیست.
وی با بیان اینکه منطقه الموت درگیر بارش باران و تگرگ است، اظهار داشت: یک تیم کارشناسی به محل اعزام شده از میزان خسارات احتمالی وارده در نزدیکی روستای دینه کوه را بررسی کند.
محمدی تاکید کرد: بعید به نظر می رسد خسارات وارده در این محدوده به اندازه خبر اعلامی در شبکه های مجازی باشد و احتمال بزرگنمایی وجود دارد.
این مسئول یادآور شد: تا انجام بررسی های کارشناسی لازم است که از درج اخبار غیررسمی در فضای مجازی خودداری شود.
ساعاتی پیش در فضای مجازی (تلگرام) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه 'در پی حفاری ها و تراشه برداریهای غیر کارشناسی و ریختن خاکریزها در دره های این مسیر ، با بارشها و سیلابهای فرودین ماه این خاکریزها و سنگلاخها به باغات روستای دینه کوه از توابع الموت شرقی سرایز شده و باعث از بین رفتن باغات بارور و زیرساخت های کشاورزی این روستا شده است'
الموت شرقی از شمال به دهستان‌های 2 هزار و سه هزار تنکابن، از شرق به قله شاه البرز، از جنوب شرقی به طالقان، از جنوب به زیاران و آبیک و از غرب به دهستان الموت غربی محدود می‌شود.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.